Logo Logo
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová e-kniha
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová e-kniha
Krátky popis Exkluzívní produkt Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová e-kniha od výrobce VERBUM Publishing u nás najdete zlevněný za 55 Kč.
Obvyklá cena
  • 55
  • 69 Kč
  • 20 %
Výrobce/Značka
VERBUM Publishing
EAN 9788087500521
Hodnocení
(Celkem 25 hodnocení )
Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice.
Autor Lenka Harantová
Nakladatelství VERBUM Publishing
Jazyk česky
Žánr Odborná
Počet stran 154
Rok vydání 2014
Vydavatel VERBUM Publishing
Další produkty od výrobce VERBUM Publishing
Další produkty v kategorii E-book elektronické knihy