Logo Logo
Hudba v televizní reklamě. Struktura hudební složky reklam v českých televizích - Radim Bačuvčík e-kniha
Hudba v televizní reklamě. Struktura hudební složky reklam v českých televizích - Radim Bačuvčík e-kniha
Krátky popis Diskontní produkt Hudba v televizní reklamě. Struktura hudební složky reklam v českých televizích - Radim Bačuvčík e-kniha od výrobce VERBUM Publishing u nás najdete po slevě za 55 Kč.
Obvyklá cena
  • 55
  • 69 Kč
  • 20 %
Výrobce/Značka
VERBUM Publishing
EAN 9788087500392
Hodnocení
(Celkem 25 hodnocení )
Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná.
Autor Radim Bačuvčík
Nakladatelství VERBUM Publishing
Jazyk česky
Žánr Odborná
Počet stran 166
Rok vydání 2013
Vydavatel VERBUM Publishing
Další produkty od výrobce VERBUM Publishing
Další produkty v kategorii E-book elektronické knihy