Logo Logo
Reklama: Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš [E-kniha]
Reklama: Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš [E-kniha]
Krátky popis Kvalitní a levný produkt Reklama: Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš [E-kniha] u nás najdete po slevě za 229 Kč.
Obvyklá cena
  • 229
EAN 978-80-247-3492-7
Hodnocení
(Celkem 20 hodnocení )
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
Další produkty v kategorii E-book elektronické knihy