Logo Logo
Média v meziválečné publicistice. Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (II.) - Jan Jirák, Martin Charvát
Média v meziválečné publicistice. Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (II.) - Jan Jirák, Martin Charvát
Krátky popis Ve slevě produkt Média v meziválečné publicistice. Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (II.) - Jan Jirák, Martin Charvát od výrobce Togga univerzita Praha u nás najdete zlevněný za 184 Kč.
Obvyklá cena
  • 184
  • 207 Kč
  • 11 %
Výrobce/Značka
Togga univerzita Praha
EAN 9788074761799
Hodnocení
(Celkem 24 hodnocení )
Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty.
Autor Martin Charvát
Nakladatelství Metropolitní univerzita Praha
Jazyk česky
Žánr Naučná
Počet stran 180
Rok vydání 2020
Vazba brožovaná
Vydavatel Togga;Metropolitní univerzita Praha
Další produkty od výrobce Togga univerzita Praha
Další produkty v kategorii Knihy