Logo Logo
Marketing management. 14. vydání - Philip Kotler, Kevin Lane Keller e-kniha
Marketing management. 14. vydání - Philip Kotler, Kevin Lane Keller e-kniha
Krátky popis Neodolatelný produkt Marketing management. 14. vydání - Philip Kotler, Kevin Lane Keller e-kniha od výrobce GRADA Publishing u nás najdete po slevě za 1558 Kč.
Obvyklá cena
  • 1558
  • 1947 Kč
  • 20 %
Výrobce/Značka
GRADA Publishing
Hodnocení
(Celkem 23 hodnocení )
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
Autor Kevin Lane Keller
Nakladatelství Grada
Jazyk česky
Žánr Učebnice
Počet stran 816
Rok vydání 2013
Vydavatel GRADA Publishing
Varianty produktu
Další produkty od výrobce GRADA Publishing
Další produkty v kategorii E-book elektronické knihy