Logo Logo
Marketing kulturního dědictví a umění: Art marketing v praxi - Radka Johnová [E-kniha]
Marketing kulturního dědictví a umění: Art marketing v praxi - Radka Johnová [E-kniha]
Krátky popis Designový produkt Marketing kulturního dědictví a umění: Art marketing v praxi - Radka Johnová [E-kniha] u nás najdete výhodně za 319 Kč.
Obvyklá cena
  • 319
EAN 978-80-247-2724-0
Hodnocení
(Celkem 26 hodnocení )
Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu.
Další produkty v kategorii E-book elektronické knihy