Logo Logo
Hudba a my. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015 - Radim Bačuvčík e-kniha
Hudba a my. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015 - Radim Bačuvčík e-kniha
Krátky popis Exkluzívní produkt Hudba a my. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015 - Radim Bačuvčík e-kniha od výrobce VeRBuM u nás najdete v akci za 69 Kč.
Obvyklá cena
  • 69
Výrobce/Značka
VeRBuM
EAN 9788087500842
Hodnocení
(Celkem 24 hodnocení )
Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu.
Autor Radim Bačuvčík
Nakladatelství VeRBuM
Jazyk česky
Žánr Odborná
Počet stran 308
Rok vydání 2017
Vydavatel VeRBuM
Další produkty od výrobce VeRBuM
Další produkty v kategorii E-book elektronické knihy